Radost z pohybu

LEKCE 3





TRÉNINKY

Kondiční trénink dětí a mládeže

Kondiční trénink dětí a mládeže od 6 do 12 let, který zábavnou formou rozvíjí základní složky zdravého pohybu jako jsou síla, rychlost a koordinace. Úroveň rozvoje motoriky v dětství formuje kvalitu života a určuje jeho vitalitu ve stáří.
Všestranný trénink je zaměřen na to, jak efektivním a zábavným způsobem odstranit nedostatek pohybu nebo přetěžování těla z dlouhodobého sezení či tréninkové zátěže jednostranného sportu.

Znak Humpolec





CROSSOVER

Zaměřené na posílení celého těla, dynamičnost pohybu, výbušnost a výdrž. Využíváme především váhy těla, ale také osovou činku, kettlebell, medicinbal atd. Cílem je posílit celé svalové skupiny a optimalizovat výkon versus výdej energie.

FRESH HARMONY

Trénink, který se skládá ze silového i kardiovaskularniho cvičeni. Behem treninku vnímáme cele sve tělo, zlepsujeme a udrzujeme fyzickou kondici.

Tréninkový program je cvičením, které nám ukáže, jak porozumět svému tělu. Tento trenink je výjimečný svou pestrosti a velmi účinný diky své všestrannosti.

Využíváme bohatou škálu pomůcek - GUN-Ex, gumicky, činky, over a gym války, medicimbaly, TRX, cvicime s vlastní vahou.

Pokud patříte mezi ty, které si tzv. “chtějí dat do tela”, neváhejte a přijďte si zacvicit společně s námi, tento trenink je tim pravým pro vas.


SENIOR PLUS

Pohodové cvičení pro rozhýbání těla, veselou mysl a celkovou kondici. Nebudeme vás mučit složitými cviky ani po vás chtít velevýkony. Naopak se zaměříme na protažení celého těla a zdravou kondici. S tímto cvičením se sice nepřipravíte na maraton, ale zvýšíte si celkovou pružnost a upevníte zdraví.

S sebou jen ručník, halovou obuv, sportovní oblečení a dobrou náladu.

DynamaXX

Tréninky pro všechny, kteří chtějí vykročit z vlastního stínu a být ještě rychlejší, silnější a hbitější. Slibujeme Vám, že počáteční slzy vyměníte za pot a lapání po dechu za pořádnou kondici. Procvičíte celé tělo na MaXXimum.

Důraz je kladen na dynamické provedení cviků, rozvoj explozivní síly a posouvání vlastních hranic. Po tomto tréninku ani Vás již nic nezastaví. Seberte odvahu, jděte na MaXX a uslyšíte již historicky známou větu "jsi na půlce"

Tento trénink to není určen pro začátečníky.



Starter

Trénink pro všechny, kteří se rozhodli zahájit aktivní životní styl nebo se k němu chtějí po delší pauze vrátit.
Je zaměřen na cvičení aktivující hlavní svalové skupiny a rozvoj kardia. Jeho cílem je připravit tělo na náročnější tréninky a minimalizovat možnost zranění a přílišné bolesti z nepřiměřené zátěže. Dbáme na správnou techniku provedení cviků.

Cvičení je formou malých kruhových tréninků, kde si intenzitu a zátěž volíte sami dle nálady a možností.
Začátek je zaměřen převážně na aktivaci často ochablých partií (břišní a mezilopatkové svaly) a rozhýbání a protažení zkrácených partií (bedra, zadní část stehen, prsní svaly).
Navazovat bude Core Training, tedy zpevnění tělesného jádra, což je základ pro většinu aktivit a další posilování.

Slibujeme Vám legraci, adrenalin a taky trochu těch endorfinů.

S sebou jen ručník, halovou obuv, sportovní oblečení a dobrou náladu.


SPARTAN

Sparťanský trénink ti ukazuje směr, kterým se dostat k fyzickému zdraví a šťastnějšímu životu. Naše tréninky ti nepomohou pouze k spartanské slávě, ale především tě dostanou z gauče, na cestu k tvému šťastnějšímu a zdravějšímu já.

Jedná se o kruhový trénink pro rozvoj silové vytrvalosti a výbušnosti. 60 minut sparťanského drilu.

Pochopíš až v cíli ! Aroo!


TABATA

Tabata je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

Cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu.

Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Důležité u Tabaty je makat na 100 % a dodržovat intervaly 20 sekund cvičení a 10 sekund odpočinku.

Tabata trénink je jednou z vůbec nejlepších technik jak spalovat tuky při cvičení.-)


T30

T30 je vysoce intervalový trénink. Princip spočívá v tom, že se při cvičení budete snažit dosáhnout až za hranici vašich sil. Celý program stojí na maximálním intervalovém tréninku, nehraje se tu tak na klasický intervalový trénink, kdy cvičíte kratší dobu naplno a delší dobu odpočíváte, T30 je obrácený intervalový trénink využívající maximální tepové frekvence. Cvičíte v extrémním vypětí po dobu 30-ti minut.

Cílem tréninku je zvýšení kondice za velmi krátkou dobu a maximální spalování tuků :-)


TRX

TRX® se stává fenoménem ve světě funkčního tréninku. Je důkazem, že v jednoduchosti je síla.
Jde o systém cvičení původně vyvinutý pro armádní účely, jehož cílem bylo udržet vojáky v perfektní kondici i při dlouhých misích mimo základnu. Vývoj tohoto systému odhalil jeho obrovský potenciál a TRX se rychle prodralo do civilního světa.

TRX spadá do kategorie funkčního tréninku. TRX vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. TRX je ideální cvičení pokud máte sedavou práci v kanceláři. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX přináší novou dimenzi tréninku celého těla s jediným nářadím. Cvičení je zábavné, efektivní a přináší úžasné výsledky. S TRX STRONG budete provádět cviky na celkové posilování těla a rozvoj síly. S TRX FIT budete provádět cviky pro větší pružnost a výbušnost.

Dnes byste těžko hledali komplexnější a oblíbenější cvičení.


FITBOX

Pokud hledáte cvičení vhodné pro regulaci váhy a tvarování postavy je Fitbox tou správnou volbou. Fitbox je dynamické kardio cvičení - kombinace úderů, kopů, poskoků, skoků.
Pracujte na své kondici jednoduchou, ale zároveň akční a zábavnou formou, která Vám bezesporu pomůže odreagovat se i psychicky. Co může být lepší, než se pořádně vybít a udělat při tom i něco pro svoje zdraví a vzhled.
Cvičení je vždy spojeno s posilováním - cca 20 min a pořádným protažením.



KONDIČNÍ BOX

Kondičně laděný trénink techniky boxu, který rozvíjí kondici po všech stránkách. Budete silnější, rychlejší a naučíte se efektivně ovládat své tělo. Jestli chcete získat kondici s velkým "K" zařaďte si ho do svého rozvrhu a uvidíte, že takto se nezpotíte ani v sauně.
Zařazena jsou nekontaktní i kontaktní cvičení, nemusíte se však bát, že z tréninku půjdete s monokly a zuby v kapse.


INDIVIDUÁLNÍ LEKCE

Individuální lekce jsou tréninky sestavované na míru jednotlivcům. Slouží lidem, se specifickými potřebami (bolavá záda, svalové disbalance...), lidem, kteří se chtějí zapojit do skupinových lekcí a nejsou si jisti, že je zvládnou, i těm, kteří prostě upřednostňují individuální přístup a cvičení.
Charakter tréninku a úroveň zátěže vždy odpovídá konkrétním cílům a potřebám jedince.


PUMP

Nechcete cvičit v posilovně?, chcete zpevnit postavu nebo nabrat svalovou hmotu?, chcete zvýšit fyzickou kondici?, tak právě pro vás je tu PUMP FIT.

Pump fit je lekce založená na principu využití speciální lehké činky, kde dle svých schopností můžete doplňovat váhu. Princip cardio - posilovacího charakteru zajistí využití svalové práce v plném rozsahu, přičemž zde dbáme na kvalitu provedení.


OPEN GYM

Chcete trénovat svým vlastním tempem, opakovat oblíbené cviky, posilovat slabší svaly, nebo jen prostě mít další trénink pro zábavu?
V OPEN GYM můžete využívat všechna zařízení, aniž by byl trénink dle určitého programu. Open Gym, radost s pohybem.


BODYFORM

Body form: Dynamické cvičení založené na střídání kardia a posilování, zaměřuje se na zpevnění a vytvarování těla.
Hodina se skládá z 20 min kardia, 40 min posilování a tónování.
Tvarujeme, rýsujeme .-) Výsledek - pevné, silné a vytvarované tělo.





POWERJOGA

dynamické cvičení vycházející z jógy pro rozvoj síly a flexibility

Powerjoga využívá klasických pozic (ásan) z jógy, pozice však provádíme plynuleji a především dynamičtěji. Díky powerjoze si zlepšujeme fyzickou kondici, rovnováhu a koordinaci pohybů. V powerjoze nejde o výkon, ale o vědomou práci se svým tělem. Díky pomalým a vědomě řízeným pohybům powerjoga zpevňuje svaly nejen na povrchu těla, ale především hluboké stabilizační svaly a tím zlepšuje celkové držení těla a pomáhá odstraňovat problémy s bolestmi zad. Příjemným bonusem při pravidelném cvičení je pak uvolňování stresu a napětí, uvědomování si svého těla a objevování své vnitřní síly.


SIXPACK

SIXPACK je anglické označení pro balení šesti lahváčů, limonád...NEBO přeneseně pro vypracované břicho.
Připravili jsme pro Vás trénink s opačným účinkem než má popíjení již zmiňovaných nápojů, hodící se každému, kdo chce extra zapracovat na této partii.

Během tréninku budou procvičovány všechny břišní svaly tak abychom vylepšili jejich vzhled, ale i obnovili jejich správnou funkci. Zvláštní pozornost bude věnována dolnímu zkříženému syndromu, který je způsobený ochabnutím spodní části břicha a zkrácenými bedry, což má za následek nepřirozené postavení pánve a to vede k mnoha nepříjemnostem a zdravotním potížím.

Tréninky jsou různorodé, používáme cvičení ve dvojicích, TRX, atd. a je veden ve formě kruhového tréninku.


LADYFIT

Kruhový trénink zahrnuje cvičení, které zpevňují svaly, zlepšuje kondici a napomáhá spalovaní tuků. Trénink je zaměřen na jednotlivé partie těla, zvláště pak na klasické problémové partie žen.
Není opomenuta kondice, kdy klidnější fáze tréninku jsou doplněna kondičním cvičením rozvíjející kardio. Neustálé udržování těla v pohybu zlepšuje vytrvalost a dochází k rychlejšímu a lepšímu spalování tělesného tuku. Kruhový trénink je výjimečný svou pestrostí a je velmi účinný díky své všestrannosti. Pokud patříte mezi ty, které si tzv. "chtějí dát do těla" shodit nějaké to kilo navíc, zpevnit tělo, tak kruhový trénink je tím pravým pro vás.
Máte sedavé zaměstnaní? Rozhodly jste se změnit svůj dosavadní životní styl nebo máte jen rády sport? Pojďte si zacvičit, zdokonalit své postavy a příjemně zrelaxovat na kruhový trénink s Bárou


HIIT, kratší čas a lepší výsledky.

Zkratka HIIT (High Intensity Interval Training) znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Často se také používá zkratka HIIE (High Intensity Interval Exercise) což je přerušované cvičením s vysokou intenzitou. V obou případech se jedná o cvičení o vysoké intenzitě po omezenou dobu, která je střídána krátkým anaerobním cvičením o menší intenzitě aby se tělo mohlo zotavit a připravit na intenzivní část cvičení. HIIT je určitá forma kardiovaskulárního cvičení. Běžné HIIT cvičení se mohou lišit v době trvání. Ta se pohybuje od 9 do maximálně 20 minut. Tyto krátké, intenzivní tréninky poskytují lepší sportovní výkony, zlepšují kondici, tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji.